U svakoj organizaciji ima prostora za unapređenje i optimizaciju i da bi krenuli tim putem potrebno je da sa jedne strane imamo dovoljno znanja i ideja kako da osmislimo taj napredak, a sa druge strane hrabrost i odlučnost da sprovedemo takvu promenu.
Zajedno sa Vama činimo ovaj put mogućim!
Šta obuhvata proces optimizacije poslovanja?
Proces optimizacije poslovanja koji predlažemo ima 3 koraka :
Optimizacija kadrovske strukture u organizaciji- obuhvata snimanje nivoa postojeće stručne osposobljenosti zaposlenih, definisanje prostora za razvoj i potencijal zaposlenih, kao i utvrđivanje okvirnog potrebnog broja zaposlenih za obavljanje određenih poslova.
Optimizacija rada po sektorima/ odeljenjima obuhvata snimanje i pregled opšteg stanja po sektorima/ odeljenjima, utvrđivanje oblasti rada gde je moguć napredak i definisanje konkretnih predloga za unapređenje rada.
Definisanje konkretnih pokazatelja rada za svaki sektor/ odeljenje na osnovu kojeg se ubuduće može pratiti uspeh rada sektora/ odeljenja, kao i zaposlenih u sektoru/ odeljenju.
Podešavanjem svih ovih parametara dolazimo do mogućnosti da unapredimo rad i poslovanje organizacije.
Koliko traje proces?
Dužina procesa zavisi od veličine organizacije tj od broja sektora i odeljenja za koje se radi optimizacija poslovanja. Rukovodioci sektora/ odeljenja su angažovani na jednom do dva sastanka u ukupnom trajanju 3-4 sata. Ceo proces traje 1-2 meseca.
Šta je rezultat procesa?
Dokument u pisanoj formi sa presekom zatečenog stanja i predlogom mera za optimizaciju poslovanja (odnosi se na za kadrovsku strukturu, rad po sektorima i pokazatelje rada za svaki sektor- KPI)
Završni sastanak sa HR konsultantima na kome se prezentuju rezultati i predlozi, zajednički diskutuje o mogućnostima optimizacije i dinamici sprovođenja promena u organizaciji i pravi plan akcije za sprovođenje optimizacije u organizaciji
Podršku u realizaciji plana optimizacije (sastanak po zahtevu, telefonska podrška i sl)
Zašto da nas angažujete za proces optimizacije poslovanja?
Znamo da vlasnici, direktori i menadžment organizacije najbolje poznaju poslovanje matične organizacije. Uključenjem nas kao spoljnjih HR konsultanata u ovaj proces pruža se mogućnost sinergije: znanja koje mi imamo u oblasti HR-a i organizacionog poslovanja i poznavanja internog poslovanja od strane top menadžmenta. Rezultat je definisanje konkretnih koraka za optimizaciju poslovanja i pravljenje plana akcije.