Svaka organizacija ima svoju specifičnu kulturu. Pod organizacionom kulturom podrazumevamo sistem vrednosti, nepisanih normi, verovanja, stavova i pretpostavki koji određuju način na koji se članovi organizacije ponašaju i ophode jedni prema drugima i način na koji pristupaju obavljanju svojih poslova .
Ukoliko se na razvoju te kulture ne radi svesno, dešava se da se u organizaciji razvijaju neformalna, često neželjena ponašanja. Zbog toga je jedna od najvažnijih uloga menadžmenta organizacije upravo svestan i kontinuiran rad na kreiranju željene kulture koja bi omogućila maksimalnu efektivnost organizacije.
Predmet naših aktivnosti:
Definisanje vizije, misije i vrednosti kompanije
- Osiguranje svesnosti svakog pojedinca o namerama u kompaniji
- Osnova za motivisanje zaposlenih
- Tačka fokusa onima koji određuju smernice poslovanja
- Usmerenost svih pojedinaca u kompaniji ka istim ciljevima i vrednostima
Izrada kodeksa poslovnog ponašanja u kompaniji
- Postavljanje standarda poslovnog ponašanja u kompaniji sa ciljem standardizovanja nivoa profesionalne usluge kod svih zaposlenih
- Formiranje i održavanje željenog imidža i renomea kompanije uz poštovanje standarda ponašanja od strane svih zaposlenih u kompaniji
Postavka sistema vertikalne i horizontalne interne komunikacije u kompaniji
- Uspostavljanje protoka informacija od vrha na dole i obrnuto (vertikalna komunikacija) i među sektorima (horizontalna)
- Brže i efikasnije interno komuniciranje
- Razvijanje međusektorske saradnje:
- Kvalitenija razmena informacija
- Otklanjanje nerazumevanja među sektorima