Organizovati sve administrativno-sekretarske aktivnosti na takav način da posao funkcioniše besprekorno, predstavlja veliki izazov. Iz tog razloga, dobar poslovni sekretar je od neprocenjivog značaja za svaku organizaciju koja ima viziju uspeha.
Od efikasnog sekretara u velikoj meri zavisi i uspeh organizacije, zato je potrebno da poslovni sekretari budu obrazovani, kompetentni i da poseduju prave veštine i znanja, neophodne u svakodnevnom poslovanju.
Sadržaj treninga
Poslovna komunikacija
Verbalna i neverbalna komunikacija
Načini efikasne komunikacije- aktivno slušanje
Konflikti i nesporazumi na poslu, njihovo rešavanje
Poslovna korespodencija, blagajna i poslovno pravo
Poslovna pisma
Upravljanje administrativnom dokumentacijom
Komunikacija putem telefona
Blagajničko poslovanje
Poslovno pravo
Korisne informaciji
Poslovni bonton, etika i profesionalizam
Odeća i izgled, ponašanje i maniri
Poslovna etika
Organizacija sastanaka, poslovnih putovanja, svečanosti