Mnoge veštine čine uspešnog menadžera, ali podržavamo da su ključne sledeće:
Komunikacija – kao jedan od ključnih elemenata menadžment veština. Dobra komunikacione veštine moraju biti savladane i usvojene da bi se postao efikasan menadžer ili lider. Zaposleni ne umeju da „čitaju misli”, ako nemaju ideju šta Vam je na umu Vaše upravljanje neće voditi ka uspehu.
Motivacija – još jedan faktor koji utiče na uspešno rukovođenje. Zaposleni teže ka stagniranju kada motivacija opadne…uloga menadžera- lidera je da primenom različitih motivacionih tehnika poveća efikasnost svog tima.
Timski rad – ovo ne podrazumeva samo upućivanje zaposlenih na saradnju jednih sa drugima već i uključivanje u tim i Vas samih. Mnogo puta potencijali zaposlenih budu protraćeni. Koristite potencijale drugih. Dobar lider prepoznaje i zna potencijale svog tima i lako i često delegira odgovornosti. To je ključ uspešnosti.
Sadržaj treninga
Liderstvo i stilovi upravljanja
Kvaliteti uspešnog lidera
Prepoznavanje ličnog stila rukovođenja
Prepoznavanje i razumevanje različitih pristupa u vođenju drugih
Kompetencije zaposlenih kao ključ za delegiranje, motivisanje i inspirisanje drugih
Komunikacija
Dobra komunikacija na radnom mestu
Razumevanje barijera u komunikaciji
Primena asertivnih tehnika za „win-win” komunikaciju
Razumevanje značaja feedback-a
Timski rad
Kako se tim razvija
Uloge u timu i kako ih balansirati
Razvijanje zaposlenih
Motivacija
Prepoznavanje faktora koji motivišu druge
Ciljevi, feedback, delegiranje odgovornosti, „prepoznavanje uspeha”, primeri, prostor za lično organizovanje, fleksibilnost
Primena motivacionih teorija i tehnika na realnu situaciju
Upravljanje promenama
Razumevanje razloga promena
Prepoznavanje uobičajenih reakcija na promene
Proces uvođenja promena
Kako efikasno upravljati svakom fazom procesa promena
Kako upravljati performansama i motivacijom zaposlenih tokom procesa promena
Koristi od treninga
Naučićete kako da se efikasno izborite sa neadekvatnom komunikacijom, kako da motivišete tim, kako da prepoznate lične kompetencije i da delegirate druge na osnovu njihovih kompetenci, kako da se postavite i suočavate sa situacijom promena u kompaniji
Stećićete znanja i usvojiti metode i tehnike koje Vas osposobljavaju da budete uspešni u ulozi lidera i da formirate lični imidž - kako profesionalno tako i privatno