Ovaj trening namenjen je menadžerima, kao i svim zaposlenima koji u okviru kompanije aktivno učestvuju u procesu pregovaranja sa klijentima.
Polaznici će tokom treninga biti u prilici da steknu nova znanja koja će im omogućiti da unaprede svoje pregovaračke veštine i komunikaciju kako bi uticali na produktivnost i pozitivan imidž svoje kompanije.
Sadržaj treninga
Faze pregovaranja, od pripreme do potvrde
Principijelno pregovaranje
Izbor najbolje strategije:
Strategije pregovaranja u zavisnosti od situacije
Strategije pregovaranja u zavisnosti od tipa pregovarača
Najčešće greške u pregovaranju
BAFO, BATNA, ZOPA - elementi i korišćenje
Faktori koji utiču na stil pregovaranja i saveti za uspešno pregovaranje
Koristi od treninga
Razumevanje procesa poslovnog pregovaranja, kao i uslova potrebnog za postizanje prihvatljivog sporazuma za obe strane
Upoznavanje svog pregovaračkog profila i poboljšanje svoje komunikacije