Program je namenjen IT timovima i sastoji se od četiri modula:1.Veštine komunikacije sa različitim ljudima, 2.Feedback, 3.Timski rad, 4.Assessment članova tima
Program je koncipiran tako da ne remeti rad vašeg tima na projektima!
1 MESEC, 1 NEDELJNO, INVESTIRAJTE PO 3 SATA VREMENA U LJUDE OD KOJIH ZAVISI USPEH I PRODUKTIVNOST VAŠE KOMPANIJE! VRATIĆE SE VIŠESTRUKO!
Ako želite da u Vašem IT timu:
ojačate komunikaciju
unapredite veštinu davanja povratne informacije
razvijete soft kompetencije članova tima
osigurate da tim postigne sinergiju i deluje jedinstveno u cilju uspešne realizacije projekta
Aktivno slušanje kao preduslov uspešne komunikacije/ principi/upotreba
Praktičan rad /test- različiti komunikacioni tipovi/ prednosti/nedostaci /pristupna strategija
EFEKTI:
Usvajanje i korišćenje tehnika koje podstiču efektivnu komunikaciju među članovima tima i smanjuju destruktivan aspekt konflikata
Razvoj veština aktivnog slušanja, verbalne i neverbalne komunikacije i njihova redovna upotreba unutar timova
Razumevanje različitih tipova ličnosti u komunikaciji, njihovo prepoznavanje u praksi i prilagođavanje strategije komuniciranja u odnosu na tip ličnosti
II MODUL: FEEDBACK
SADRŽAJ:
Kada, kako i zašto davati povratnu informaciju
Formula za uspešno davanje pozitivne/ negativne povratne informacije
Stil postavljanja pitanja
Tehnika primanja povratnih informacija
Praktičan rad na individualnim primerima
EFEKTI:
Kreiranje pozitivne radne klime u kojoj je jasno definisano šta je dobro, a šta nije dobro učinjeno
Pružanje mogućnosti svakom pojedinačnom primaocu povratne informacije da na osnovu toga planira svoje dalje postupke i unapredi postojeći rad
Povećanje lične motivacije i odgovornosti pojedinaca u timovima
III MODUL: TIMSKI RAD
SADRŽAJ:
4 modela ponašanja u komunikaciji/ pasivan, pasivno agresivan, agresivan i asertivan
Asertivna komunikacija kao osnova timskog rada
Tehnike asertivne komunikacije/ ja ti govor/ izbegavanje komunikacionih zamki
Prevencija konflikata/ decentracija/ pregovaranje
Tehnike za uspešniji timski rad
Praktičan rad: korišćenje poželjnih formi obraćanja i komuniciranja u timskom radu
EFEKTI:
Prepoznavanje različitih modela ponašanja u komunikaciji
Razvijanje tehnika za asertivno ponašanje u konfliktnim poslovnim situacijama
Razumevanje timskog rada i korišćenje tehnika za prevenciju konflikata
Poboljšanje komunikacije u timu
Poboljšanje produktivnosti tima
IV MODUL: ASSESMENT UČESNIKA I SMERNICE ZA UNAPREĐENJE SOFT KOMPETENCIJA
SADRŽAJ:
Procena trenutne razvijenosti kompetencija zaposlenog na osnovu samoprocene, procene od strane vođe tima i procene drugih članova tima uz fasilitaciju i feedback trenera.
EFEKTI
Identifikovanje potencijala za razvoj i izrada plana razvoja kako bi se ojačale kompetencije članova tima
Dobijanje informacija koje predstavljaju alat za organizovanje uspešnih timova i postavljanje „pravih ljudi na prava mesta“
Kreiranje fer klime u kompaniji, jer ovakav način procene zaposleni doživljavaju kao objektivniji i neutralniji
METODOLOGIJA RADANA PROGRAMU
Soft skills program za zaposlene u IT-u kreiran je po principu mentorskog programa, u kome mentor-trener pruža praktičnu obuku iz izabranih komunikacionih soft veština. Program je kombinacija predavanja, vežbi na ličnim i pripremljenim primerima, testova, upitnika, studija slučaja, filmovanih poslovnih situacija i diskusije.
CILJEVI PROGRAMA
Jačanje komunikacije u IT timovima
Unapređenje veštine davanja povratne informacije unutar tima
Razvijanje interpersonalnih kompetencija članova tima
Osiguravanje da članovi tima deluju jedinstveno u cilju uspešnog ostvarenja projekta
TRAJANJE PROGRAMA
Program traje jedan mesec. Organizovan je u 4 modula, koji se odvijaju jednom nedeljno, u trajanju od po tri sata po modulu. Termini modula se određuju u skladu sa dogovorom.
CENA PROGRAMA
Puna cena programa je 3.000 EUR+PDV za tim do deset zaposlenih. Za prijave do kraja oktobra odobravamo popust od 30%!