Upravljanje ljudskim resursima

Trening daje odgovore na pitanja sa kojima se svaka kompanija suočava: kako odabrati prave ljude, kako da zaposleni znaju tačno za šta je ko odgovoran u svakom trenutku, kako stimulisati inicijativu, kako ih motivisati da pružaju maksimum, kako napraviti efikasnu organizaciju koja prihvata promene i nove trendove, kao i mnoga druga pitanja vezana za rad zaposlenih.

Kome je trening namenjen
  • Zaposlenima u sektoru ljudskih resursa koji žele da unaprede svoja znanja iz oblasti upravljanja ljudskim resursima
  • Menadžerima koji su po prirodi svog posla upućeni na mnoge aktivnosti iz ove oblasti i koji žele da se ojačaju u ulozi rukovodioca
  • Svima koji žele da nauče konkretne načine efikasnog upravljanja ljudskim resursima kao i alate i tehnike koje mogu primeniti u praksi

Sadržaj treninga

Selekcija zaposlenih
  • Priprema i načini izvodjenja
  • Kako da intervjuišete ili da pratite rad intervjuera
  • Kako da evaluirate proces intervjuisanja
  • Izbor kandidata
Administracija u vezi sa radnim pravom
  • Kreiranje personalnih fajlova
  • Analiza posla i sistematizacija radnih mesta
  • Izrada pravilnika
  • Prijave, otkazi i odjave, produženja ugovora, aneksi i dr.
  • Uvodjenje politike procedura
Razvoj karijere zaposlenih
  • Ključni zaposleni i talenti
  • Evaluacija zaposlenih
  • Nagradjivanja i destimulacije
Organizacija edukacije za zaposlene
  • Analiza potreba zaposlenih i predlaganje individualnih mera razvoja -doobuka, doškolovavanje, obuka na radnom mestu i sl.
  • Plan potrebnih koraka i predlog trening plana za obuku
Integracija zaposlenih i integracija različitih službi
  • Unapredjenje interne komunikacije,
  • Ispitivanje zadovoljstva -dobijanje povratne informacije od zaposlenih u vezi sa uslovima rada
  • Uspostavljanje internog sistema informisanja,
  • Koordiniranje kreiranja organograma,
  • Načini razmene informacija medju različitim službama

Koristi od treninga
  • Prepoznavanje značaja efikasnog upravljanja ljudskim resursima
  • Unapređenje sistema interne komunikacije
  • Prepoznavanje načina za formiranje adekvatne organizacije i radnog okruženja
  • Kreiranje kompanijskog sistema za evaluaciju učinka zaposlenih, razvoj motivacije i usavršavanje